Szeretettel köszöntelek a Kölyökbázis közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kölyökbázis vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kölyökbázis közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kölyökbázis vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kölyökbázis közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kölyökbázis vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kölyökbázis közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kölyökbázis vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A tehetségeket értékelni kell, ez nem kérdés. Az azonban már nem ennyire egyértelmű, hogyan tegyük meg mindezt. Vajon érdemes-e külön értékelni a tehetségeket? Meddig mehetünk el a megkülönböztetésben? Cikkünkből kiderül.
Hasonlatképpen nézzük az oktatási rendszer egyik klasszikus dilemmáját: mit is jelent az egytől ötig osztályozás az iskolában? Adott egy egységes mérce, amelyen minden diák elhelyezkedik valahol, aki nem üti meg a mércét az egyes, aki pedig bizonyos százalék felett teljesít, az ötös. Igen ám, de mi történik akkor, amikor a kitűnő tanuló önmagához képest rosszabbul teljesít, de még a minimális megerőltetéssel is eléri az ötös szint alsó határát? Vagy amikor a közepes tanuló rengeteg ráfordítással fejlődni kezd, de még mindig a hármas-négyes szinten mozog az egységes mérce szerint? Adhatunk-e közepest a kitűnőnek, jelezvén, hogy ennél többre képes, és adhatunk-e jelest a közepesnek jelezvén, hogy sokat fejlődött?
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó cikkek:
Tehetségpontok Magyarországon
Segítség, tehetséges a gyerekem!